Meest gestelde vragen ?

AFHALEN & BEZORGEN

  • + - Afhalen van uw bestelling ?

    Uiteraard kan u steeds uw bestelling afhalen in ons afhaalpunt/magazijn.

    Wees goed voorbereid en vermijd extra lange wachtijden, zorg ervoor dat uw steeds uw afhaalbon/bevestiging van opdracht bij u hebt.

    In ons afhaalpunt kan u eventueel electronisch of kontant betalen.

    Stofzuigerkoning

    Doelstraat 3

    3545 Halen

    Belgie

    OPEN :

    Dinsdag tem vrijdag :

    10.00 uur tot 12.00 uur en 14.00 uur tot 18.00 uur

    Zaterdag doorlopend 10.00 uur tot 17.00 uur 

  • + - Levering aan huis of op kantoor ?

    Stofzuigerkoning levert uw stofzuiger volledig gratis thuis of op kantoor.

    Tijdens het afronden van uw bestelling bij stofzuigerkoning kan u indien gewenst een ander leveringsadres opgeven.

    Wij werken samen Bpost en PostNL om veilig en correct uw stofzuiger thuis of op kantoor af te leveren.

    Wanneer uw bestelling onze magazijnen verlaat zal u electronisch een trackingcode ontvangen zodat u steeds uw  zending kan opvolgen en eventueel kan wijzigen.

BETALEN

  • + - Veilig electronisch via Payconiq

    Voor Payconiq heb je geen cash of geen bankaart/bankpas nodig, er hoeft zelfs geen QR-code te worden gescand.

    U betaald eenvoudig via de Payconiq-app op uw smartphone.

    Indien uw betaling gebeurt via Payconiq en uw gekozen stofzuiger op voorraad was, verlaat uw bestelling onze magazijnen onmiddelijk naar de destreffende transporteur voor levering bij u thuis of op kantoor.

    U opent de Payconiq-app.

    U zoek naar The Electro Future, Doelstraat 3 , 3545 Halen

    U selecteert ons adres

    U geeft het te betalen bedrag in

    U voert uw persoonlijke Payconiq-pincode in

    En meteen is uw betaling voltooid en verlaat uw bestelling, indien op voorraad bij Stofzuigerkoning, onze magazijnen.

  • + - Betalen via overschrijving

    U kiest voor een manuele bestaling, betaling via overschrijving.

    Onmiddelijk na het afronden van uw bestelling ontvangt u automatisch een bevestigings email met onze bankgegevens.

    Hou rekening met een vertraging van 1 à 2 dagen met transfer tussen verschillende financiëlen instellingen.

    The Electro Future - Stofzuigerkoning

    Bankrekening  ING 363-1008845-85

    Voor europese betalingen / SEPA betalingen :

    IBAN : BE 89363100884585

    BIC : BBRU BEBB

    Vermeld steeds uw ordernummer.

SERVICE & GARANTIE

  • + - Garantie

    Stofzuigerkoning staat ervoor in dat de producten en/of diensten voldoen aan de overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften.

    Uiteraard krijgt u als klant bij Stofzuigerkoning 2 jaar fabrieksgarantie en service op de meeste producten die u koopt.

    Let op : bij bedrijfsmatig gebruik geldt een garantie van 1 jaar.

    Een garantie/service bezoek kan u indienen bij Stofzuigerkoning, of rechtstreeks bij de fabrikant. U kan er dus voor kiezen om het defect van uw product bij ons te melden waarna wj de storing aan de desbetreffende fabrikant/importeur doorgeven.

    Maar u kan het defect ook rechtstreeks bij de fabrikant melden.

    AEG 

    Bosch

    Black & Decker

    Dyson

    Miele

    Irobot

    Rowenta 

    Siemens

    Samsung 

    Karcher